zhongguo zhongguo
1023
BLOG

TYLKO DLA KONESERÓW i AMATORÓW

zhongguo zhongguo Rozmaitości Obserwuj notkę 12

   Jak donosi „Dziennik Ludowy” cztredzieści młodych chińskich dziewcząt pochodzących z ośmiu prowincji kraju zebrało się w Pekinie 11 czerwca i uczestniczyło w eliminacjach do konkursu Miss Świata 2012. 62-gi konkurs   odbędzie się 18/08/2012 w Autonomicznym Regionie Mongolii Wewnętrznej.

   Niestety nie mam danych, która z nich zwyciężyła. Dlatego zapraszam, głównie płeć męską, do jury.

 

Z ostatniej chwili:

*Miss Chin została wybrana w sobotnie południe 18 sierpnia na  Miss Świata, w Ordos (Chiny).  W konkursie wzięło udział 116 królowych piękna.

    Wen Xia Yu ma  23 lat, 1m77 .

 Nowa Miss, w pięknej  niebieskiej sukience podkreslającej jej wdzięczne kształty, powiedziała, że kiedy była małą dziewczynką wiele osób jej pomogło i teraz ona będzie niosła pomoc  innym dzieciom w budowie ich szczęścia.

Zobacz galerię zdjęć:

Miss Świata 2012 jest Chinką
Miss Świata 2012 jest Chinką Wen Xia Yu
zhongguo
O mnie zhongguo

CHINY - to moja pasja i powołanie. KRAJ, w którym jest najwięcej ludzi do polubienia. JĘZYK, HISTORIA, KULTURA, TRADYCJA ... wszystko mnie interesuje. Wśród moich podróży po Chinach losy wiodą mnie tam gdzie jest zawsze coś do odkrycia </&lt NAGRODA ''za systematyczną prezentację kultury chińskiej i budowanie mostów pomiędzy narodem chińskim i polskim'' (2012 rok)"

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości